Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Náplň práce
- vyřizování objednávek z eshopu (fakturace přes účetní systém Pohoda), komunikace se zákazníky e-shopu
- práce spojená se zásobováním obchodu zbožím (vše přes PC, skladové hospodářství v systému Pohoda)
- obsluhování zákazníků na prodejně a pomoc s výběrem zboží (po zaškolení)
Nabízíme
- nástupní plat 160 Kč/hod. hrubého s možností růstu platu v závislosti na samostatnosti a výkonu
- zvýhodněné nákupy outdoorového vybavení
- 5 týdnů dovolené, z toho možnost čerpat 3 týdny v létě
– stravenkový paušál 107 Kč/směna
- pracovní doba střídání ranní a odpolední po týdnu 6-12 a 11:30-17:30, sobota 8-12 jednou za 3 týdny
- možnost ročních odměn dle výkonů zaměstnance i firmy
Požadujeme
- dobrá znalost práce na PC (kancelářské programy, email, znalost účetního a skladového systému Pohoda nebo podobného velkou výhodou…)
- příjemné a vstřícné vystupování k zákazníkům
- pečlivý a zodpovědný přístup k práci
- velkou výhodou zájem o obor - aktivní trávení času v přírodě – kempování, turistika,..)
- nástup možný od ledna 2024, případně po domluvě dříve
Kontakt
Martin Pejša
pejsa@svethor.cz
Pokud máte o tuto pozici zájem, prosím nejdříve o zaslání životopisu mailem. Děkuji.
tel. 606570432