Svět hor

Vyhledávání

Kategorie

Informace

Výrobci

Dostupnost zboží

"Skladem" - zboží máme v našem skladu nebo prodejně a jsme schopni ho okamžitě expedovat. Pokud obdržíme objednávku v pracovní den do 12,00 hodin, zásilku obvykle odesíláme ještě týž den. Objednávky obdržené po 12,00 hodině odesíláme nejpozději následující pracovní den. Toto pravidlo platí pro platby dobírkou. Při platbě předem na účet odesíláme zásilku v den připsání peněz na náš účet.

"3-6 dní" - takto označené zboží objednáváme u dodavatele, doba odeslání od nás dle uvedeného počtu dní. K této lhůtě je třeba ještě přičíst dobu přepravy podle zvoleného přepravce (viz tabulka níže). Může se stát, že uvedenou dobu lze výrazně zkrátit. Pokud na zboží spěcháte,kontaktujte nás, sdělíme Vám aktuální dodací dobu.

"Na dotaz" - u takto označeného zboží Vám prověříme aktuální dostupnost na základě Vašeho dotazu. Na dotazy se snažíme odpovídat obratem, přesto se u některých položek může stát, že prověření dostupnosti bude trvat i celý den.

"Dočasně vyprodáno" - takto označenou položku momentálně není možné dodat, ale je pravděpodobné, že v budoucnu bude ještě k dispozici.

"Vyprodáno" - takto označené položky pravděpodobně už nebude možné dodat.

Způsob dodání, platby, cena poštovného

          Způsob dodání Hodnota objednávky Cena dopravy Termín dodání Poznámka
platba předem dobírka  
  Pošta - Obchodní balík 0-799 Kč 99,00 Kč 119,00 Kč 24 hodin od expedice Při nezastižení adresáta je balík uložen na poště 7 kalendářních dní
800-1999 Kč zdarma 20,00 Kč
2000 Kč a více zdarma zdarma
  Přepravní služba GLS 0-799 Kč 79,00 Kč 99,00 Kč 24 hodin od expedice Udávejte adresu na které jste přes den k zastižení, např. do zaměstnání
800-1999 Kč zdarma 20,00 Kč
2000 Kč a více zdarma zdarma
  SLOVENSKO – GLS    0-2999 Kč 149,00 Kč 199,00 Kč 24 hodin od expedice Bližší informace k přepočtu kurzu a způsobu platby naleznete níže
3000 Kč a více zdarma zdarma
  Osobní odběr v Jihlavě bez omezení zdarma zdarma ihned Položky "skladem" je možné vyzvednout ihned po odeslání objednávky. U položek na objednávku informujeme o dostupnosti mailem
  Zásilkovna 0-799 Kč 39,00 Kč 59,00 Kč 1-3 dny od expedice Zásilka bude připravena k osobnímu odběru na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny. Bližší informace naleznete níže.
800 Kč a více zdarma zdarma
  Zásilkovna.sk - SLOVENSKO 0-2000 Kč 84,00 Kč 99,00 Kč 2-4 dny od expedice Zásilka bude připravena k osobnímu odběru na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny. Bližší informace naleznete níže.
2000 Kč a více zdarma zdarma
  Slovenská pošta - SLOVENSKO 0-3000 Kč 169,00 Kč 199,00 Kč 1-3 dny od expedice Zásilka bude připravena k osobnímu odběru na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny. Bližší informace naleznete níže.
3000 Kč a více zdarma zdarma

 

Balné neúčtujeme. Jsme plátci DPH, veškeré uvedné ceny jsou včetně DPH.

Pokud jsou všechny položky Vaší objednávky skladem a objednávka nám bude doručena do 12,00 h, zásilku odesíláme ještě v den objednávky. U objednávek doručených po 12,00 h zásilku odesíláme následující pracovní den. Většinou je možné odeslat odpolední objednávku ještě týž den, ale doporučujeme Vám si to telefonicky ověřit.

Zasílání na Slovensko

Zboží zasíláme také na Slovensko. Informace o ceně dopravy nalezenete v tabulce výše. Spolu se zbožím obdržíte fakturu v EUR. Cena zásilky bude přepočítána na Eura podle kurzu ČSOB devizy nákup ke dni objednávky. Aktuální kurz naleznete v kurzovním lístku.

Pro platby předem používáme Euro účet CZ5720100000002300083142, FIOBCZPPXXX. Jedná se o SEPA platbu, která je zatížena stejným poplatkem, jako při platbě na účet u slovenské banky. Nejpozději následující pracovní den po dni objednávky zasíláme mailem instrukce k platbě, včetně přepočtu na Eura.

Zásilkovna - osobní odběr na výdejních místech

Hlavní výhodou tohoto způsobu dopravy je nízké poštovné a možnost vyzvednout si zásilku v místě svého bydliště v čase, který Vám to vyhovuje. Seznam výdejních míst naleznete zde.  Jakmile dorazí Váš balíček na pobočku Zásilkovny budete informováni prostřednictvím SMS o možnosti vyzvednutí.  Na pobočce poté převezmete zabalenou zásilku stejně jako na poště, s tím rozdílem, že na Zásilkovnách obvykle není fronta a vydání zásilky trvá asi 1 minutu. Zásilka je na výdejním místě uložena 7 dní. Na požadání lze tuto lhůtu prodloužit.

Výměna zboží (např. špatně zvolené velikosti)

Zákazníkům nabízíme bezplatnou výměnu zboží. Zboží zašlete nejpozději do 30 dnů od obdržení na naši adresu Svět hor, Čajkovského 594/2, 58601 Jihlava (poštovné hradí zákazník). Zásilku zašlete jako obyčejný nebo obchodní balík (doporučujeme pojistit). Nezapomeňte přiložit kopii faktury a uvést, za jaké zboží (velikost) požadujete vyměnit. Výrobek musí být kompletní (včetně visaček apod.), nepoužité, v původním obalu a schopné dalšího prodeje. Po obdržení Vám bude obratem zasláno Vámi požadované vyměněné zboží (poštovné hradí Svět hor). Pokud by ani tato velikost nebyla ta správná, je možné zboží opět vyměnit stejným způsobem, ale při druhé a každé další výměně již veškeré náklady na doručení hradí zákazník.

Odstoupení od kupní smlouvy

Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. Vrácené zboží je potřeba odeslat nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy. Zboží by mělo být nepoužité a kompletní (včetně visaček a originální krabice, pokud jimi bylo zboží vybaveno). V tomto případě Vám bude vrácena plná cena včetně dopravy, která Vám byla účtována se zbožím. Hradíte pouze dopravu od Vás k nám. Nezapomeňte do balíku vložit buď vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy nebo průvodní dopis s Vaším číslem účtu a podpisem.

 

Vrátit lze i nekompletní (případně použité) zboží. V tomto případě máme právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou ve vyjímečných případech dosáhnout až 100 % kupní ceny.

 

K vrácení můžete využít náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, ale není to podmínkou. Peníze Vám vrátíme ihned po převzetí zboží na Váš bankovní účet, pokud si výslovně neurčíte jiný způsob.

 

Vrácené zboží není možné zaslat na dobírku. Taková zásilka nebude přijata!

 

Toto je pouze zjednodušený popis, kompletní pravidla k odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.

Reklamace

Pokud se na výrobku projeví závada během záruční doby, zašlete (případně doručte osobně) reklamovaný předmět na adresu Svět hor, Čajkovského 594/2, 58601 Jihlava. Přiložte fakturu (originál nebo kopii), záruční list (pokud byl k výrobku přiložen) a popis závady. Pokud není vada na výrobku na první pohled patrná, doporučujeme vadné místo označit - např. samolepkou. Předmět reklamace musí být zaslán čistý a suchý. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném termínu, nejpozději v zákonné 30 denní lhůtě.



V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Domů