Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Dostupnost zboží

"Skladem" - zboží máme v našem skladu nebo prodejně a jsme schopni ho okamžitě expedovat. Pokud obdržíme objednávku v pracovní den do 12,00 hodin, zásilku obvykle odesíláme ještě týž den. Objednávky obdržené po 12,00 hodině odesíláme nejpozději následující pracovní den. Toto pravidlo platí pro platby dobírkou a kartou on-line. Při platbě předem na účet odesíláme zásilku v den připsání peněz na náš účet.

"3-6 dní" - takto označené zboží objednáváme u dodavatele, doba odeslání od nás dle uvedeného počtu dní. K této lhůtě je třeba ještě přičíst dobu přepravy podle zvoleného přepravce (viz tabulka níže). Může se stát, že uvedenou dobu lze výrazně zkrátit. Pokud na zboží spěcháte,kontaktujte nás, sdělíme Vám aktuální dodací dobu.

"Na dotaz" - u takto označeného zboží Vám prověříme aktuální dostupnost na základě Vašeho dotazu. Na dotazy se snažíme odpovídat obratem, přesto se u některých položek může stát, že prověření dostupnosti bude trvat i celý den.

"Dočasně vyprodáno" - takto označenou položku momentálně není možné dodat, ale je pravděpodobné, že v budoucnu bude ještě k dispozici.

"Vyprodáno" - takto označené položky pravděpodobně už nebude možné dodat.

Způsob dodání, platby, cena poštovného

          Způsob dodání Hodnota objednávky Cena dopravy Termín dodání Poznámka
platba předem dobírka  
  Přepravní služba GLS 0-999 Kč 89,00 Kč 119,00 Kč následující pracovní den po expedici
Udávejte adresu na které jste přes den k zastižení, např. do zaměstnání
1000-1999 Kč zdarma 30,00 Kč
2000 Kč a více zdarma 30,00 Kč
  Česká pošta - Balík do ruky
0-999 Kč 129,00 Kč 159,00 Kč 1-2 dny od expedice Při nezastižení adresáta je balík uložen na poště 7 kalendářních dní
1000-1999 Kč 60 90,00 Kč
2000 Kč a více zdarma 30,00 Kč
  Česká pošta - Balík do Balíkovny
0-999 Kč 69,00 Kč 99,00 Kč 1-2 dny od expedice Balík je uložen v balíkovně 7 kalendářních dní, lze prodloužit až na 15 dní
1000 Kč a více zdarma 30,00 Kč
  Zásilkovna.cz 0-999 Kč 69,00 Kč 89,00 Kč 1-2 dny od expedice Zásilka bude připravena k osobnímu odběru na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny. Bližší informace naleznete níže.
1000-1999 zdarma 20,00 Kč
2000 Kč a více zdarma 20,00 Kč
  Osobní odběr v Jihlavě bez omezení zdarma zdarma ihned Položky "skladem" je možné vyzvednout ihned po odeslání objednávky. U položek na objednávku informujeme o dostupnosti mailem
  SLOVENSKO – GLS    0-2999 Kč 179,00 Kč 219,00 Kč následující pracovní den po expedici Bližší informace k přepočtu kurzu a způsobu platby naleznete níže
3000 Kč a více zdarma 40,00 Kč
  SLOVENSKO Packeta (Zásilkovna) - doruční na výdejní místo
0-2000 Kč 99,00 Kč 119,00 Kč 1-2 dny od expedice Zásilka bude připravena k osobnímu odběru na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny (Packety). Bližší informace naleznete níže.
2000 Kč a více zdarma 20,00 Kč

 

Balné neúčtujeme. Jsme plátci DPH, veškeré uvedné ceny jsou včetně DPH.

Pokud jsou všechny položky Vaší objednávky skladem a objednávka nám bude doručena do 10,00 h, zásilku odesíláme ještě v den objednávky. U objednávek doručených po 10,00 h zásilku odesíláme následující pracovní den.

Zasílání na Slovensko

Zboží zasíláme také na Slovensko. Informace o ceně dopravy nalezenete v tabulce výše. Spolu se zbožím obdržíte fakturu v EUR. Cena zásilky bude přepočítána na Eura podle kurzu ČSOB devizy nákup ke dni objednávky. Aktuální kurz naleznete v kurzovním lístku.

Pro platby předem používáme Euro účet CZ5720100000002300083142, FIOBCZPPXXX. Jedná se o SEPA platbu, která je zatížena stejným poplatkem, jako při platbě na účet u slovenské banky. Nejpozději následující pracovní den po dni objednávky zasíláme mailem instrukce k platbě, včetně přepočtu na Eura.

Zásilkovna - osobní odběr na výdejních místech

Hlavní výhodou tohoto způsobu dopravy je nízké poštovné a možnost vyzvednout si zásilku v místě svého bydliště v čase, který Vám vyhovuje. Seznam výdejních míst naleznete zde.  Jakmile dorazí Váš balíček na pobočku Zásilkovny budete informováni prostřednictvím SMS o možnosti vyzvednutí.  Na pobočce poté převezmete zabalenou zásilku stejně jako na poště, s tím rozdílem, že na Zásilkovnách obvykle není fronta a vydání zásilky trvá asi 1 minutu. Zásilka je na výdejním místě uložena 7 dní. Po obdržení mailu/SMS s číslem zásilky si můžete dobu uložení on-line prodloužit.

Výměna zboží (např. špatně zvolené velikosti)

Zákazníkům nabízíme bezplatnou výměnu zboží. Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od obdržení na naši adresu Svět hor, Žižkova 89, 58601 Jihlava (poštovné hradí zákazník). Zásilku doporučujeme pojistit. Nezapomeňte přiložit kopii faktury a uvést, za jaké zboží (velikost) požadujete vyměnit. Vrácené zboží prosím zasílejte pokud možno v originálním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém jste zboží převzal/a. Mělo by být nepoužité a kompletní, včetně příslušensví, případně visaček. Po obdržení Vám bude obratem zasláno Vámi požadované vyměněné zboží (poštovné hradí Svět hor). Pokud by ani tato velikost nebyla ta správná, je možné zboží opět vyměnit stejným způsobem, ale při druhé a každé další výměně již veškeré náklady na doručení hradí zákazník.

Odstoupení od kupní smlouvy

Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. Vrácené zboží je potřeba odeslat nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy. Zboží by mělo být vráceno pokud možno v originálním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém jste zboží převzal/a. Mělo by být nepoškozené, kompletní, včetně příslušenství, případně visaček. Nezapomeňte do balíku vložit buď vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy nebo průvodní dopis s Vaším číslem účtu.

Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Případné snížení hodnoty bude započteno s vrácenou kupní cenou.

K vrácení můžete využít náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, ale není to podmínkou. Peníze Vám vrátíme ihned po převzetí zboží na Váš bankovní účet, pokud si výslovně neurčíte jiný způsob.

Vrácené zboží není možné zaslat na dobírku. Taková zásilka nebude přijata!

Toto je pouze zjednodušený popis, kompletní pravidla k odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.

Reklamace

Pokud se na výrobku projeví závada během záruční doby, zašlete (případně doručte osobně) reklamovaný předmět na adresu Svět hor, Žižkova 89, 58601 Jihlava. Přiložte doklad o koupi a popis závady. Pokud není vada na výrobku na pohled patrná, doporučujeme vadné místo označit - např. samolepkou. Předmět reklamace zašlete čistý a suchý. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném termínu, nejpozději v zákonné 30 denní lhůtě.


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Domů